-

johanna &louise fråga 41, hahah!<3

102 frågor om mig;
1. vad heter du? - elin lindqvist
2. har du snusat? - nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej
4. har du legat i sängen bredvid en tjej? - ja
5. har du kysst någon den senaste månaden? - nej.
6. har du blivit dumpad? - aah.
7. har du blivit slagen allvarligt? - näe
8. tar du droger? - nej
9. har du pussat en kille? - ja
10. hatar du någon? - hatar och hatar, men aah finns en jag hatar.
11. älskar du någon? - jjjja
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. har du djur? - ohyeah, hund &katt
14. har du legat bredvid en kille i sängen? - ja
15. hatar du dig själv? - händer väl
16. gillar du orange? – haha fyfan nej
17. har du nån sjukdom? - ..
18. har du skämt ut dej för den du gillar? - hehe jaaa.
20. har du en plattång? - jarå
21.har du en bror - ingen bror bror, men har kompisar som är som bröder
22.har du sjukt bra humor ? - nej, sämre humor får man nog fan leta efter.
24. gillar du att stå i duschen flera timmar? - njaeeeeee
25. tycker du om hästar? - jarå
26. har du en hund? - yeah
27. har du skilda föräldrar? – nope.. 
28. har du gått på simskola? - nej
29. har du sagt bög till en kille? - haha ja.
30. har du sagt fitta till en tjej? - yes
31. har du fuskat på något ? - shalalalal jarå 
32. har du en teve på ditt rum? - yeah
33.har du lunar? - näe?
34.vadheterdu på msn? - skriver jag inte här (:
36. har du bruna ögon? – meen nej, ge mig ? :(
37. gillar du att fotografera? – jjjarå
38. har du sett dig själv brinna? - nopeee
39. hjälper du dina vänner? – jarå, när dom behöver.
40. gillar du tacos? - ohja!
41. gillar du grisar ? – haha, jag gillar ju johanna &louise, så ja.
42. har du dansat? – haha ah men inte fan var det fint
43. har du spelat fotboll? - ja, saknar det lite grann faktiskt.
44. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - njae kanske.
55. kan du stå framför spegeln i timmar? - njae
46. har du ätit sniglar? – nej?
47. äger du en locktång? - nej
48. gillar du att tugga tuggummi? - näe
49. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - jarå 
51. hatar du falska vänner? – njae
52. gillar du att räkna matte? - jag hatar det!
53. älskar du någon ? - aah.<3
54. Har du gråtit inför en vän? - ja..
55. kan du sjunga? - njae nej
56. Har du sett nån dö? –  bara på film, gills det?
57. säger du vad du vill? – när jag känner för det, alltså ja.
58. Är du smart ? - nej, jag är inte smart.. jag är smartast *host* host* 
59. vad är ditt hela namn? - elin maria lindqvist
61. älskar du sommaren? -jarå
62. älskar du vintern? – nej, fattar inte grejen med den? det är bara kallt ju..
63. har du mer än 6 par skor? - jarå
64. brukar du sjunga när du är i duschen? - lalala ja klart jag gör! :D
65 har du hoppat ut ifrån ett fönster? – haha yeah
66. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jarå
67. gillar du att städa? - nej, vem gört?
68. gillar du att sova länge? - ohyeah!
69. har du vart med om en olycka? - jao, slog i knät för ett år sen, snart. &är fortfarand inte helt bra, blir det inte bra kanske jag måste operera..
70. är du förvirrad? - händer väl, rätt ofta.. h3h3h
71. har du mer än 6 par byxor? -  ja?
72. har du förlorat en vän? - ja
73. gillar du att shoppa? - jarå
74. har du varit i paris? - nej
75. gillar du ormar? - nej
76. klarar du dej själv? - jarå
77. har du lagat mat? - yeah
78. är du klantig? - shalallala ingen kommentar.
79. har du mer än 20 låtar på din data? - skulle tror det, men är inte säker.
81. sminkar du dej innan skolan? - xp
82. har du träffat en kändis?-  jao
83. har du mer än 7 par nagelack? - gör jag säkert, men använder typ 1 - 3st av dom
84. har du busringt? - hahah jaaa
5. har du skällt på din bror? - njae, bara på andreas (a)
86.haru en vän som skiter i dig? - venne
87. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
88. sover du med nått gosedjur? – haha, gjorde, gräveeeeee.<3
89. har du åkt nånstans utan att du får? - hehe ja
90. vill du bara bort ibland? - ja
91. har du tältat? - yeah, gamla goda tider!
92. har du bränt dig? –  ja
93. har du lekt med levande ljus ? - hehe ja 
94. har du lekt anden i glaset? – ja, äckligt som fan &det sluta med att vi brände glaset.
95. skäms du ibland? - ja
96. bor du i skåne? - vet knappt vart det ligger, men antar att det ligger långt åt helvete här ifrån?
97. gillar du hip hop/rap musik? - njae, inte min musik stil, men 2pac &eminem<3
98. är du på sista frågan nu? - näeeee -.-
99. var detta en meningslös fråga? - ja -.-
100. har du flygt flygplan nån gång? - lol ja?
101. har du kul just nu? - nej, annars hade jag inte gjort det här..
102. är du blyg? - ganska.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

Allt bra idag? :)

2011-12-27 @ 09:01:13
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: j u l i a

sv: jorå det är bra med mig, vad gör du ? :)

2011-12-27 @ 10:05:48
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: johanna :)

GRISAR? :(

HAHAH, JAG HAR BRUNA ÖGON tjalalala! :D <3

2011-12-27 @ 11:27:26
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/
Postat av: Jenny & Sara

Svar: det blir shopping ! :) själv ?=)

2011-12-27 @ 12:35:37
URL: http://nilssonochablo.blogg.se/
Postat av: j u l i a

sv: inte så jätte mycket, vad ska du hitta på i morgon då ? :)

2011-12-27 @ 18:01:05
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHHA JAG OCH JOHANNA ÄR GRISAR !



nöff nöff :D <33333333

2011-12-28 @ 01:00:14
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0