-

hitta nemo

har inte gjort någe idag, ingenting faktiskt.. vid 4-5kanske åkte vi till sommarstugan ett tag, jag ville åka ut på sjön men det blåste för mkt, så då åkte vi ut till sommarstugan och var där ett tag. haha jag skulle lägga mig i en hängmatta som vi har där, och fifan jag trodde jag skulle dö! helt seriöst, den var fan farlig, man typ ramla ut om man satte/la sig i den?! värsta läskiga jue. men jag tröttnade ganska snabbt och drog ner till sjön istället, var livrädd när jag gick i vattnet för att jag trodde att jag skulle se en orm som vi såg i förr går när vi var där.. haha jag är som jag är så att.. sen gjorde jag inte så mkt mer där, vi åkte hem och när jag kom hem packade jag lite, eller aa packade och packade men ah typ. och ja nu sitter jag här och funderar på att börja kolla på hitta nemo, haha älskar fan den filmen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0