-

lördag 2011 - 06 - 25

igår var det ju midsommar, vid 6åkte vi hem te adam, och dit kom massa, typ. där gjorde vi inte så mycke, hade någon 5kamp, men annars inte så mycke, dom spelade fotboll, barna mot dom vuxna &vi vann.. inte för att jag var med men ah. sen vid halv 11kvart i 11så fikade vi, glass&jordgubbar, mums!  sen runt 01;00 - 01;30cyklade mamma&pappa, och himberg hem, fast jag var redan hemma då, jag åkte med ericsson hem bara för att jag inte orkade cykla från knarsta &hem

har inte gjort någe speciellt idag, kom typ nyss hem från stan, vi&himberg åkte te någe ställe och åt räkmacka, eller vad det var, kommer inte ihåg vad det hette hehe.. senare idag vet jag inte riktigt vad som händer? får väl se&ta dagen som den kommer. nej nu ska jag gå och göra någe annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0