-

random dag med emma♥

på förmiddan idag gjorde jag inte så mycket, sen vid 1tror jag, kom emma. och vid 4åkte vi in till stan, först åt vi på la baguette, riktigt gott faktiskt!  sen så gick vi till sfbio och hämta ut biljetterna till super8 helt okej film, men lite konstig var den nog. men i alla fall.. när vi satt och väntade vid någon kyrka, eller aa vid vasa cafet, tror jag det hette så kommer det några blattar&frågar om emmas nummer, och så säger hon nej, först. och sen så går dom iväg trodde jag.. men dom kom tillbaka efter ett tag, och jag blev rädd och ville gå där ifrån  men emma ville sitta kvar, så jag var så illa tvungen att göra det. seriöst, dom var jätteläskiga juuuuuu! men aja, sen gick vi till sf, och då vart det bättre sen när filmen var slut och vi stog och vänta på bussen kom det mera läskit folk, tyckte jag.. men skitsamma. när vi satt på bussen hem ringde pappa och sa att lejla(stavning(a) och hennes son elias var här, först gjorde vi inte så mycke, sen satt vi och spelade wii.. och elias ägde mig på typ alla spel jag har, fast lite kul var det ändå. sen vid typ 23;15åkte dom hem.. och jao nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra? men jag kommer nog på någe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0