-

torsdag&jag är ledig 8DDDDDDDDDDDD

igår var jag&johanna i sommarstugan, och där gjode vi lite allt möljigt, först gick vi ner till katte, vi tänkte sätta oss på bryggorna, men dom var ju inte i laggda?! dom låg på land. så då gick vi tillbaka till dom andra och satte oss och fikade, sen gick vi in&gick upp på övervåningen och satte oss och spelade gissa vem och det var vi bäst på, eller? och sen så spelade vi någe cpe fråge spel, men frågorna var jättekonstiga ju, det slutade med att vi åkte hem hit och var ute och jag venne vad vi gjorde, vi såg nog mest ut som 2vilsna turister som inte visste vart vi skulle, hahha:)

just nu sitter jag&snackar med några på msn, ska snart hoppa in i duschen tror jag, senare blir det lollo tror jag vi kom fram till igår:) jag är lite borta, men ah. funderar på att göra ny design&header till bloggen? men jag vet inte, vad tycker ni? ska jag ha kvar den här eller ska jag göra ny? hmm..

aja, här kommer dagens låt : Hal som en tvål - Elov & Beny, kanske är gammal men whatever? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0