-

wtf, stulen båtmotor?!

idag har jag inte gjort ett piss, var med lollo som jag sa förut, men vi orkade typ inte göra någe sepcellt. så det slutade med att vi satt i min säng och typ halv sov eller någe sånt. sen när hon åkte hem satte jag mig vid datorn till typ 4 - halv 5 eller nåt liknade, och gjode ingenting. och sen vid 6 - halv 7 så skulle vi åka ut med båten, men det gick inge vidare.. för när vi kom ner ser vi att en grejj inte ligger på sin plats som den ska, och sen så ser vi att våran båtmotor är nerfälld, och vi lägger alltid upp den typ. så det är några som har varit på våran båt motor. men dom hade inte lyckats som tur var, för att vi har någe stort lås på den, sa pappa&det är tydligen svårt och få loss, jag fattade inte så jätte mycke men ah typ någe sånt. så nu måste vi ta upp båten på land, ett litet tag&typ fixa det som är trasit på den tror jag, men det skulle pappa göra i veckan, så troligen kommer vi kunna använda den i helgen igen om vi skulle få lust. nej nu ska jag gå och göra någe annat. men vad det venne, jag får väl se vad jag hittar på för roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0