-

frågestunden avslutad!

frågestunden är som sagt avslutad, det kanske inte var så många frågor, men shit tha same. så jag tänkte sätta mig att svara på dom i alla fall.
fråga; läget ?
svar; läget är väl sådär, men duger väl.

fråga; vill du ha några percingar eller tatueringar? och i såfall vart?
svar; jag vill inte ha några percingar. jag vill *ska* tatuera in min hundsnamn, på vänster underarm och en hundtass bredvid. &sen mitt för och efternamn eller någon text grej på höger axel.

fråga; vilka är dina närmaste vänner?
svar; jag har många vänner som betyder otroligt mycket för mig &ni vet vilka ni är.. men dom som står mig alldra närmst är nog johanna & louise, eller det är i alla fall dom som vet mest om mig. båda två är underbara! jag älskar er.

fråga; vad är roligast med att blogga?
svar; hmm.. jadu, jag vet faktiskt inte vad som är roligast med att blogga.

fråga; bloggar du för att bli känd?
svar; nej jag bloggar inte för att bli känd, när jag startade bloggen så var det mest för skojs skull.

fråga; gillar du chips?
svar; lite udda fråga, om du fråga mig. men jorå, fast jag föredrar nog hellre godis i stället för chips om jag ska vara ärlig, men chips är också gott :D

Kommentarer
Postat av: Shayan & Lollo

hahah våran chips fråga var kontig men vi ville bara hitta på något random! x)

2011-10-24 @ 18:48:34
URL: http://japanesemonsterz.blogg.se/
Postat av: Shayan & Lollo

sv: joo bra! ^w^ själv? :3

2011-10-24 @ 20:23:02
URL: http://japanesemonsterz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0