-

ny design, tack viktoria!<3

har just fått ny desig &header utav min sjukt snälla kompis Viktoria, som gjort den! taaaaaaack! :D i alla fall, har inte hänt något speciellt idag, var och tog halsprov förut, men det var ingening så det var skönt.. efter det drog jag te skolan en snabbis och hämtade mina böcker, så jag inte skulle hamna efter så mycket, sen drog jag hem, satte mig i soffan och var jättetrött höll på  att somna, sen kom mamma och pappa hem och då åt vi, efter att vi hade ätit gick jag tllbaka tilltven och kollade på american funniest home video. sen dess har jag inte gjort så mycket, nu sitter jag och väntar på att en film ska bli klar, Irene Huss - En man med litet ansikte. älskar verkligen dom filmerna :D men nej nu ska jag gå och göra något annat, btw om ni inte kan se den nya headern, klicka på F5.

Kommentarer
Postat av: Jonna (:

sv: okej ! :/ hoppas du blir bra snart! <3

2011-10-20 @ 22:48:49
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/
Postat av: johanna

fyfan va trist.. hoppas du mår bättre imorgon då sötan!:) jobbigt att ha ont i halsen.. ;o

2011-10-20 @ 23:07:58
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0