-

stan med anna

har hunnit med ganska så mycke idag, först var det skolan som vanligt, och sen efter skolan gick jag till mormor och morfar, där min kusin var. &sen hoppa vi in i hennes bil och drog på en gång till stan. och med mig hem från stan fick jag, ett par pyamas byxor, en pyamas tröja &en bh :D behövde verkligen en ny så det var dags för det nu. och sen när jag kom hem från stan drog jag nästan på engång hem till lollo och var där tills kanske åtta. &när jag kom hem så var Lena, en gammal kompis mamma här, fast rasmus var inte med. verkligen längesen jag träffa han! :o men aja nog om det nu.
chemat för resten utav veckan ;
imoron, tisdag - plugga &sen kanske göra något med johanna?
onsdag - plugga.
torsdag - louise &träna zingo!
fredag - för hoppningsvis sova med louise, vilket alltid är lika kul.
lördag - venne, antaligen vara med louise ett tag.
söndag - sovaaaaaaaa?

Kommentarer
Postat av: lovisaaa

sv ; oj, gör inte det asont? :O har aldrig brutit något, inte ens ett finger haha! ha det fint :) <3

2011-10-10 @ 22:34:23
URL: http://lovisalindh.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ååååh fyfan! jag hade knäckt hennes finger som hämnd, typ :L het temperamentet vetty.. nej men.. allvarligt, fan va arg jag hade blivit:O

2011-10-10 @ 23:42:24
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0