-

tidsfördriv grejj

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Är det nåt du absolut inte äter: oliver 
Kläder just nu: svarta mjukis byxor, grå tjock tröja, strumpor, underkläder & 2linnen.
Musik just nu: Crawling - Linkin Park!<3333333333
Vad sa du senast? hejdå 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hmm.. vet inte?
Sommarplaner: venne, sommaren har nyss tagit slut
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 2 - 5
Favoritväder: +25 &uppåt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: hmm... vet inte? 
Spelar du nåt instrument: nej, men har spelat gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: kvällsmänniska
Sparare eller slösare: slösare tror jag (a)
Bästa film: The Guardian & Disturbia!<3
Tror på liv på andra planeter: naaaaaa, vet inte kanske.
Kommer du ihåg din första kärlek: jarå
Gillar du henne/honom fortfarande: som kompis, ja, annars nej.
Finns det någon du absolut hatar?: yes en person, men vem det är tänker jag inte skriva här :)
Vad är ditt motto: lev idag, imorron kan det vara försent.. eller något, jag venne
Har du några homosexuella vänner: hmm..
Tror du på mirakel: jarå, eller ah typ
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: om man vill så?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jadå
Ser du på kärleken som ett misstag: naäe
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga, vill ha hund ^^
Vad ska dom heta? vet inte?
Bio eller promenad: bioooooo
Är du kittlig?: haha jjjaaa
Snarkar du? naaa, inte vad jag vet?
Stjärntecken? oxeN
Rädd för insekter? ja om jag är
Äckligaste insekten: alla, men spindlar!
Största svaghet: höga höjder
Det här är jag bra på: haha venne? ^^ 
Vad vill du jobba som? inom polisen eller fotograf tror jag

Favorittidning: venne, ingen speciell
Favoritplagg i garderoben just nu: hmm.. min gråa tröja som egentligen är typ 2storlekar för stor(a)
Längd: det behöver vi inte gå in på.. kort enligt Johanna :(
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, grå och såna färger. 
I vinter har jag oftast haft på mig:  tights, tjocktröja, och typ t-shirt elr liknande
I vår kommer jag att gå klädd i: venne?^^
I sommar kommer jag att gå klädd i: vet inte o.o
Men absolut inte i: vinterkläder?
Mig själv med tre ord: hmm...
Är du nöjd med dig själv? jarå, duger väl
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig isf vad? tatuera, min hunds namn på underarmen &en hundtass bredvid, och mitt för &efternamn på höger axel. när jag blir 18.
Stökigt eller välstädat? tihihi, stökit(a)
Gillar du att sjunga? i duschen ja.
Kaffe, te eller inget? inget
Vem är din bästa kill/tjej kompis: hmm.. har många braaaa vänner, men typ johanna.
Chips, morötter eller godis? godis elr chips tror jag.
Pizza eller hamburgare? pizza!
Skriver du dagbok? naaaa, men bloggen är la som en dagbok..
Gungar du på stolen? tihihii händer väl
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej förfan
Vilken hand håller du gaffeln i ? hhhhöger
Är du rädd för blod? andras, men inte mitt eget.
Saltar du på maten? nej onödigt
Brukar du sola? har inte det tålamodet ;p
Vad gör du om du om får hicka? ingenting?
Röker du? nope
Snusar du? nope

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sv. Okej :/ mår du bättre nu?:)<3

2011-10-20 @ 14:39:25
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/
Postat av: johanna

är förkyld, men annars är det bra:) sjdå?

2011-10-20 @ 18:22:26
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0