-

10dagar★

har just blivit klar.. och sen blire skolan, kul jaaaaaaaa.. när jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle va med frida med blev inte så :( så ska väl bara plugga eller någe sånt.. igår gjorde jag inte alls mycke, satt mest vid datorn och möglade. nej nu ska jag gå och borsta tänderna.. &juste, jag tänkte börja med 10dagar bara för att jag inte har någe vettigt att skriva om.

Dag1 ; En ganska nytagen bild &7sanningar om mig.
Dag2 ; Min/mina favorit film/er.
Dag3 ; Vad jag lyssnar på för typ av musik.
Dag4 ; Mina/min drömm/ar.
Dag5 ; MIn bästavän.
Dag6 ; När jag var liten ville jag..
Dag7 ; Min största rädsla.
Dag8 ; En bild på min hund.
Dag9 ; En bild på mig &en gammal vän.
Dag10 ; En bild på mig och någon/några som betyder mycket för mig.

&jag börjar senare idag eller imorron, får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

sv: göttans, själv har man bara slappat för i helgen blir det jobb. Får njuta av dagarna man är ledig ;) hehe hur mår du idag annars? ha det bäst!

2011-09-06 @ 15:21:17
URL: http://guevacci.se
Postat av: johanna

haha så jävla typiskt killar;)

2011-09-06 @ 16:52:31
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0