-

na, ingen träning idag..

skoldagen var som vanligt, hände inge speciellt, vi hade profil, vilket var ganska så tråkit, vi kollade på någon film som jag för tillfället inte kommer ihåg vad den hette.. sen drog jag hem, var hemma i någon timma sen kom lollo & var här ett tag, vi tänkte träna zingo men blev inte så, för att nästan på engång när hon hade kommit så smsade carro och sa att dom skulle till stallet snart, så då drog louise. vi tänkte göra någe/träna zingo efter stallet men ingen av oss orkar så vi sket i't :) imorron äre studiedag &då drar jag in till stan med fridaaaa :D men nej nu ska jag gå och göra någe annat, kanske kolla någon film eller någe, vem vet ;p

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: En liten dvärgpudel(: som är 11 år :D

2011-09-22 @ 22:22:18
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: linda

hur gammal är den då=:)

2011-09-23 @ 21:27:54
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0