-

HAHAHAHA, det var nog dagens..

just nu sitter jag och elin hemma hos elin och kollar på film... kalla oss omogna, men vi ska ha disney maraton, och bara kolla på såna filmer, hittills har vi kollat på Djungelboken & nu Tarzan. HAHAHAHA. jag trodde jag skulle dö, jag och elin sitter och är nästan gråt färdiga till Tarzan.. och så sitter vi tysta, och sen så hör vi hur det är något som säger "kraasch.." och sen så är det hennes byxor som sprack, och jag brast ut i skratt och typ dog.. hahaha omg.. men nej nu ska jag fortsätta kolla disney filmer, kanske uppdaterar något senare! :)

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Hoppas du får en bra fredag sötnos!

2012-01-06 @ 08:09:40
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0