-

random stufffffffffffffffffffff

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - Klara Valentina Elizabeth Eklund
2. Korrekt ålder? - 15 September 1996
3. Längd? - 164 cm
4. Vikt? - ca. 53kg
5. Smeknamn? - av yara: "eklund", av simon: "älskling, gumman, shnutt"
6. Vart bor du? - En bit utanför örebro, på landet... o.o
7. Vad gör du på fritiden? - Jag är med min pojkvän, Simon & även dansar Ragga.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - öhm... mörkbrunt hår/brun, oftast koftor på mig, alltid sminkad, blå/gröna ögon, aldrig stora örhängen.. vad mer kan jag säga? O.o
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Vill vara brunare, och lite mer tränad ! :o
10. Vad är du mest nöjd med? - Mina ögon, tror jag.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - ingen aning.. typ blöh.
12. Vad vill du jobba som äldre? - Frisör
13. Hårfärg? - Mörkbrun och brun.. ska färga om några dagar till ljusbrun.
14. Ögonfärg? - Blå/grön
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag står alltid för mina åsikter, är ärlig. Jag hamnar ofta i bråk/tjafs pga att jag tycker som jag gör, och att många stör sig på det. Jag tycker inte om falska människor.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Njae, tycker inte att jag är snygg, men inte heller ful.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mycket, tror jag.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - foundation.
19. Någon vana? - Kolla mobilen typ var tionde minut.. & duscha varje dag...
20. Lyckotal? - Det har jag nog inget, inte vad jag vet iallafall.
21. Vad heter din bästa vän? - Simon, är min pojkvän och även min bästavän, och även Yara, och barndomsvännen Sanna.
22. Hur många nära vänner har du? - typ 8 st.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - helt ärligt, så ja... på ett konstigt sätt..
24. Vet många personer vem du är? - Det vet jag inte.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - haha, iaf när jag tog rekord i wordfeud XD
26. När var du senast med någon kompis? - Typ för 5 tímmar sen.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej ?
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - herregud.. typ hundra år sen O.o kommer inte ihåg de :o
29. Vem sov senast hos dig? - Simon :)
Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - Ja har redan ett förhållande.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre, såklart.
32. Är du kär? - Ja, det är jag.
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Ja, min Simon såklart.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Jag HAR ett förhållande.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - förevigt.
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nja, det är insidan som räknas, men det är klart man vill ha en snygg kille, & det har jag ju redan, så jag är skit nöjd me det :)
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Varje dag.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Nej.
39. I din klass? - Nej.
Tankar & skit:
40. Har du någon fobi? - Kossor, spindlar, andra äckliga insekter.
41. Har du någon allergi? - Nej.. eller jo, lite mot apelsiner.
42. Vad tänker du på innan du somnar? - Min pojk
43. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Hur personens utseénde är, snygga kläder/fula.. osv..
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
44. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att nån tkr om mig.
45. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Mysig kväll med killen.
46. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Jag vet inte, killen tror jag..
47. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Vet jag inte..
HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
48. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
49. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
50. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
51. Runkar du regelbundet? -
Vad väljer du?
52. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? -13
53. Vänskap eller förhållande? - Både och
54. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - Både och ;)
55. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Naket såklart ;)
56. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13!
Skulle du?
57. Kunna byta liv med någon? - Aldrig.
58. Isåfall vem då? - Ingen!
59. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Haha, ha sex ;)
60. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Aldrig i livet.
61. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Nej...tror inte de.
62. Kunna sova ute på vintern? - Nej!
63. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Njae... typ Usa isf.
64. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej.
Klädstil:
65. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nja, tar på mig det jag tkr är snyggt bara.
66. Vad klär du dig i oftast? - Taights, kofta, jeans.
67. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja, men det betyder inte alltid att de är snyggt.
68. Klär du dig dyrt? - Ja.. om man räknar ihop hur mycket jag köper för, men enskilda plagg, nej :p
69. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - modestilen/vanligt.
Senaste 48 timmarna har jag?
70. Pussat någon? - Japp
71. Haft sex? - Ja
72. Fått en kram av en helt okänd? - Nej
73. Ringt någon? - Ja
74. Blivit uppringd? - Ja
75. Funnit kärleken? - nej
76. Kollat på google? - Kanske det
SISTA FRÅGAN!
77. Hur lång tid tog detta? - typ en kvart.
Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - Elin Maria Lindqvist
2. Korrekt ålder? - 8maj 1996
3. Längd? - kort jävel, 1.62.
4. Vikt? - skriver jag inte här ツ
5. Smeknamn? - utav adam "Lill-linkan" och utav folk i skolan, eller med andra ord christoffer "blondie.."
6. Vart bor du? - en bit utanför örebro
7. Vad gör du på fritiden? - jaru, olika, men fäktning, umgås med kompisar, osv..
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - hmm.. kort, brun med blonda slingor, osv.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - hmm.. jadu
10. Vad är du mest nöjd med? - utav alla kroppsdelar på min kropp, så måste jag nog välja mina tummar, haha!
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - haha inte vad jag vet?
12. Vad vill du jobba som äldre? - pppppppppolis.
13. Hårfärg? - hmm.. har typ 3 - 4st, men, blond, rådjusbrun, blonda slingor +min naturliga.
14. Ögonfärg? - blå grön typ, och jag som vill ha bruna flm..
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag tycker inte om att prata om mina känslor vad jag känner, tycker för någon, håller det helst för mig själv.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - händer väl.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - lagom mycket.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - h3h3 platta håret!
19. Någon vana? -  kolla mobilen typ hela tin, och duscha varje dag..
20. Lyckotal? - 8.
21. Vad heter din bästa vän? - min bästavän? svårt och säga, men skule tro att det är johanna eller någon..
22. Hur många nära vänner har du? - jarrå.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - haha jaa..
24. Vet många personer vem du är? - jarrå, antar jag?
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - haha kanske det, vet inte men typ.
26. När var du senast med någon kompis? - igår kväll.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - elin eller hos ericsson tror jag?
29. Vem sov senast hos dig? - hmm.. jaru, tror det var emma.
Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - vet inte, men ja.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - vet inte riktigt?
32. Är du kär? - säger jag inte här ツ
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - samma svar som på frågan över. ツ
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja, tror jag?
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - vet inte.
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - venne?
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - jarrå.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - kanske det kanske.
39. I din klass? - nej.
Tankar & skit:
40. Har du någon fobi? - jaaa, höga höjder, spindlar.
41. Har du någon allergi? - gills laktos?
42. Vad tänker du på innan du somnar? - ganska mycket skit.
43. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - haha olika beroende på vilken person det är.
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
44. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - vet inte, olika.
45. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda antar jag?
46. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - beror på.
47. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - händer väl..
Vad väljer du?
48. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? -13
49. Vänskap eller förhållande? - vet inte, båda?
50. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - båda? eller jag vet inte.
51. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - olika..
52. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13
Skulle du?
53. Kunna byta liv med någon? - nej.
54. Isåfall vem då? - ingeN.
55. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - haha vet inte..
56. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej förfan!
57. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - jävla dum fråga? skriver jag inte här.
58. Kunna sova ute på vintern? - vet inte, men nej.
59. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - England, London eller New York City USA.
60. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? -nej.
Klädstil:
61. Anser du dig själv vara en speciell stil? - speciell och speciell, det vet jag inte, men antagligen inte.
62. Vad klär du dig i oftast? - tights, kofta/skjorta, linne osv..
63. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - oftast
64. Klär du dig dyrt? - hehe, dyrt och dyrt.. det som är dyrast utav dom plagg jag har är nog mina skor.. h3h3.
65. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - vanligt &annat tror jag.
Senaste 48 timmarna har jag?
66. Pussat någon? - nope.
67. Haft sex? - näe.
68. Fått en kram av en helt okänd? - nej.
69. Ringt någon? - jarrå.
70. Blivit uppringd? - jao.
71. Funnit kärleken? - nej..
72. Kollat på google? - haha jaa..
SISTA FRÅGAN!
73. Hur lång tid tog detta? - typ kvart - 30minuter.

Kommentarer
Postat av: MOAA

det är bara bra med mig själv då?:)

2012-01-25 @ 16:39:48
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: anna

sv: haha okej :) du får leta lite inspiration på internet då :)

2012-01-25 @ 16:44:35
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: anna

sv: tycker jag att du ska :)

2012-01-25 @ 16:47:27
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: anna

sv: haha okej :)

Hoppas att den blir bra nu då :)

2012-01-25 @ 16:53:15
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: malin

så bra tidsfördriv!:)

2012-01-25 @ 17:48:40
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/
Postat av: josephine

ja det är kul, men jobbigt! :)

2012-01-25 @ 18:06:43
URL: http://deetremusketorerna.blogg.se/
Postat av: Jonna (:

sv: okej najs :D<3

2012-01-29 @ 20:28:49
URL: http://johannahasselgren.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0