-

förkyld, ont i halsen CHEEEEECK.

kom hem från praoen för ett tag sen, gick riktigt bra idag, gjorde inte så mycket, hade idrott med dom små idag också haha shit vad söta dom var när dom sprang runt där.. i alla fall sover jag hos mormor och morfar inatt också, man kan väl säga att jag bor där så länge, tills praoen är slut.. känner nu att jag egentligen skulle ha varit hemma idag, hostar som en idiot, men gjort är gjort. :) nu ska jag kolla facebook, lite bloggar osv.. sen ut med hunden! :)
vi avslutar detta inlägg med denna sköna låt : Eminem – When I'm Gone <3

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTE ELIN

har nyss ätit :D

vad är hunden för ras? :) den är söt!

2012-03-07 @ 19:35:07
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0