-

hemma från träning

skolan idag gick som vanligt bla bla.. sen efter skolan åkte jag &frida in te stan,och sen vidare t karslund och tränade.. vilket gick så där, men aah. kom nyss hem typ, och är helst slut haha. imorron blire skola, sen får jag se vad som händer, fast jag har sovmorron så börjar inte förens kvart i10 :D:D:D i alla fall, nu ska jag gå och göra något annat, kolla facebook,bloggar osv.. BTW, idag fyller Johanna 15hela år, och detta ska firas på lördag!
ville bara säga detta, ~ Gratts Johanna på 15årsdagen! Du betyder sjukt mycket för mig,och att jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Linn C

Sv: Vad ska du göra idag då? :)

2012-03-14 @ 06:47:12
URL: http://biigtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0